Nepřímý systém měření tlaku

Informace o vozidle

Vozidlo BMW 1-serie (187, 1K2, 1K4, E81, E87) 2004-2011 hatchback
EG-číslo e1*2007/46*0273*..
Rozteč 5/120
Průměr náboje 72,6 mm
Zatížení nápravy přední/zadní 885-920 kg/1040-1045 kg

Materiál

Kolové šrouby pro plechové disky M12x1,5x26 mm
Dosedací plocha kuželová
Kolové šrouby pro litá kola M12x1,5x26 mm
Dosedací plocha kuželová
Měření tlaku v pneu nepřímé přes ABS

Originální disky a pneumatiky

Pneumatika přední nápravaDisk přední nápravaPneumatika zadní nápravaDisk zadní náprava
205/55R16 91H 7,0x16 ET44 205/55R16 91H 7,0x16 ET44 
195/55R16 87H 6,5x16 ET42 195/55R16 87H 6,5x16 ET42 
205/50R17 89V 7,0x17 ET47 205/50R17 89V 7,0x17 ET47 
205/50R17 89V 7,0x17 ET47 225/45R17 91V 7,5x17 ET47
215/40R18 85W 7,5x18 ET47 245/35R18 88W 8,5x18 ET52
215/40R18 85W 7,5x18 ET49 245/35R18 88W 8,5x18 ET52
205/45R18 86W 7,5x18 ET47 225/40R18 88W 8,5x18 ET52
205/45R18 86W 7,5x18 ET49 225/40R18 88W 8,5x18 ET52
205/45R18 86W 7,5x18 ET47 225/40R18 88W 8,0x18 ET49
205/45R18 86W 7,5x18 ET49 225/40R18 88W 8,0x18 ET49

Informace o vozidle

Vozidlo BMW 1-serie (187, 1K2, 1K4, E81, E87) 2004-2011 hatchback
EG-číslo e1*2001/116*0287*..
Rozteč 5/120
Průměr náboje 72,6 mm
Zatížení nápravy přední/zadní 885-920 kg/1040-1045 kg

Materiál

Kolové šrouby pro plechové disky M12x1,5x26 mm
Dosedací plocha kuželová
Kolové šrouby pro litá kola M12x1,5x26 mm
Dosedací plocha kuželová
Měření tlaku v pneu nepřímé přes ABS

Originální disky a pneumatiky

Pneumatika přední nápravaDisk přední nápravaPneumatika zadní nápravaDisk zadní náprava
185/60R16 86H 6,0x16 ET37 185/60R16 86H 6,0x16 ET37 
205/55R16 91H 7,0x16 ET44 205/55R16 91H 7,0x16 ET44 
195/55R16 87H 6,5x16 ET42 195/55R16 87H 6,5x16 ET42 
205/50R17 89V 7,0x17 ET47 205/50R17 89V 7,0x17 ET47 
205/50R17 89V 7,0x17 ET47 225/45R17 91V 7,5x17 ET47
205/45R18 86V 7,5x18 ET47 225/40R18 88V 8,0x18 ET49
Tento model má nepřímé monitorování tlaku v pneumatikách a nepoužívá tlakové senzory. Systém pracuje s údaji ABS nebo snímači otáček kol. Úbytek tlaku v pneumatice rozpozná na základě posouzení rychlosti otáčení jednotlivých pneumatik. Podhuštěné pneumatiky mají jiný průměr než pneumatiky správně nahuštěné a mají tedy odlišnou rychlost otáčení.
Pokud jsou pneumatiky vyměněny, nebo dohuštěny na jiný tlak, musí být systém resetován pomocí příslušných ovladačů na palubní desce.
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všeNepovolovat cookies