04/1997-02/2004 nepřímé

Informace o vozidle

Vozidlo Audi A6 (4B) 1998-2005 kombi
EG-číslo E1*96/27*0051*..
Rozteč 5/112
Průměr náboje 57,1 mm
Zatížení nápravy přední/zadní 1060-1260 kg/1060-1200 kg

Materiál

Kolové šrouby pro plechové disky M14x1,5x27 mm
Dosedací plocha kulová R13
Kolové šrouby pro litá kola M14x1,5x27 mm
Dosedací plocha kulová R13
Měření tlaku v pneu nemá

Originální disky a pneumatiky

Pneumatika přední nápravaDisk přední nápravaPneumatika zadní nápravaDisk zadní náprava
195/65R15 91H 7,0x15 ET45 195/65R15 91H 7,0x15 ET45
205/60R15 91H 7,0x15 ET45 205/60R15 91H 7,0x15 ET45

Informace o vozidle

Vozidlo Audi S6 (4B) 1998-2005 kombi
EG-číslo E1*98/14*0051*..
Rozteč 5/112
Průměr náboje 57,1 mm
Zatížení nápravy přední/zadní 1245 kg/1200 kg

Materiál

Kolové šrouby pro plechové disky M14x1,5x27 mm
Dosedací plocha kulová R13
Kolové šrouby pro litá kola M14x1,5x27 mm
Dosedací plocha kulová R13 pohyblivá
Měření tlaku v pneu nemá

Originální disky a pneumatiky

Pneumatika přední nápravaDisk přední nápravaPneumatika zadní nápravaDisk zadní náprava
215/55R16 93H 7,0x16 ET32 215/55R16 93H 7,0x16 ET32
255/40R17 94H 8,0x17 ET35 255/40R17 94H 8,0x17 ET35

Informace o vozidle

Vozidlo Audi RS6 (4B) 1998-2005 kombi
EG-číslo E1*2001/116*0190*..
Rozteč 5/112
Průměr náboje 57,1 mm
Zatížení nápravy přední/zadní 1255 kg/1160 kg

Materiál

Kolové šrouby pro plechové disky M14x1,5x27 mm
Dosedací plocha kulová R13
Kolové šrouby pro litá kola M14x1,5x27 mm
Dosedací plocha kulová R13 pohyblivá
Měření tlaku v pneu nemá

Originální disky a pneumatiky

Pneumatika přední nápravaDisk přední nápravaPneumatika zadní nápravaDisk zadní náprava
225/45R18 95V 7,5x18 ET20 225/45R18 95V 7,5x18 ET20
255/40R18 99Y 8,5x18 ET30 255/40R18 99Y 8,5x18 ET30
255/35R19 96Y 9,0x19 ET35 255/35R19 96Y 9,0x19 ET35
Tento model má nepřímé monitorování tlaku v pneumatikách a nepoužívá tlakové senzory. Systém pracuje s údaji ABS nebo snímači otáček kol. Úbytek tlaku v pneumatice rozpozná na základě posouzení rychlosti otáčení jednotlivých pneumatik. Podhuštěné pneumatiky mají jiný průměr než pneumatiky správně nahuštěné a mají tedy odlišnou rychlost otáčení.
Pokud jsou pneumatiky vyměněny, nebo dohuštěny na jiný tlak, musí být systém resetován pomocí příslušných ovladačů na palubní desce.
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všeNepovolovat cookies