10/2002-12/2012 nepřímé

Informace o vozidle

Vozidlo Audi A8, S8 (D3, 4E) 2002-2010 sedan
EG-číslo E1*2001/116*0198*..
Rozteč 5/112
Průměr náboje 57,1 mm
Zatížení nápravy přední/zadní 1235-2050 kg/1210-2050 kg

Materiál

Kolové šrouby pro litá kola M14x1,5x27 mm
Dosedací plocha kulová R13 (model A8) kulová R13 pohyblivá (model S8)
Měření tlaku v pneu volitelné senzory TPMS

Originální disky a pneumatiky

Pneumatika přední nápravaDisk přední nápravaPneumatika zadní nápravaDisk zadní náprava
235/60 R16 100W 7,50x16 ET40,00 235/60 R16 100W 7,50x16 ET40,00
235/55 R17 99Y 8,00x17 ET43,00 235/55 R17 99Y 8,00x17 ET43,00
235/55 R17 97H 7,50x17 ET40,00 235/55 R17 97H 7,50x17 ET40,00
235/50 R18 101Y 8,00x18 ET43,00 235/50 R18 101Y 8,00x18 ET43,00
255/45 R18 99Y 8,50x18 ET45,00 255/45 R18 99Y 8,50x18 ET45,00
235/50 R18 101H 7,50x18 ET40,00 235/50 R18 101H 7,50x18 ET40,00
255/40 R19 100Y 9,00x19 ET44,00 255/40 R19 100Y 9,00x19 ET44,00
255/40 R19 100Y 8,50x19 ET45,00 255/40 R19 100Y 8,50x19 ET45,00
275/35 R20 102Y 9,00x20 ET46,00 275/35 R20 102Y 9,00x20 ET46,00
255/35 R20 97Y 8,50x20 ET45,00 255/35 R20 97Y 8,50x20 ET45,00

Informace o vozidle

Vozidlo Audi A8, S8 (D3, 4E) 2002-2010 sedan
EG-číslo e1*2001/116*0198*..
Rozteč 5/112
Průměr náboje 57,1 mm
Zatížení nápravy přední/zadní 1380 kg/1275 kg

Materiál

Kolové šrouby pro litá kola M14x1,5x27 mm
Dosedací plocha kulová R13 (model A8) kulová R13 pohyblivá (model S8)
Měření tlaku v pneu volitelné senzory TPMS

Originální disky a pneumatiky

Pneumatika přední nápravaDisk přední nápravaPneumatika zadní nápravaDisk zadní náprava
235/50 R18 101V 7,50x18 ET40,00 235/50 R18 101V 7,50x18 ET40,00
235/45 R19 99V 8,00x19 ET40,00 235/45 R19 99V 8,00x19 ET40,00
255/40 R19 100Y 9,00x19 ET44,00 255/40 R19 100Y 9,00x19 ET44,00
255/40 R19 100Y 9,00x19 ET41,00 255/40 R19 100Y 9,00x19 ET41,00
255/40 R19 100V 8,50x19 ET42,00 255/40 R19 100V 8,50x19 ET42,00
275/35 R20 102Y 9,00x20 ET46,00 275/35 R20 102Y 9,00x20 ET46,00
265/35 R20 99Y 9,00x20 ET45,00 265/35 R20 99Y 9,00x20 ET45,00
Tento model má nepřímé monitorování tlaku v pneumatikách a nepoužívá tlakové senzory. Systém pracuje s údaji ABS nebo snímači otáček kol. Úbytek tlaku v pneumatice rozpozná na základě posouzení rychlosti otáčení jednotlivých pneumatik. Podhuštěné pneumatiky mají jiný průměr než pneumatiky správně nahuštěné a mají tedy odlišnou rychlost otáčení.
Pokud jsou pneumatiky vyměněny, nebo dohuštěny na jiný tlak, musí být systém resetován pomocí příslušných ovladačů na palubní desce.
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všeNepovolovat cookies